In memoriam: Puck Kooiman

24 februari 2022 19:45

We ontvingen het trieste bericht dat ons lid van verdienste Puck Kooiman op 68-jarige leeftijd is
overleden. Puck was van jongs af aan lid van onze club. Jarenlang heeft hij de groenzwarte
clubkleuren verdedigd.

Na zijn actieve voetbaljaren was Puck een zeer trouw supporter van ons 1e elftal. Samen met zijn vrouw Marja was hij steevast langs de lijn te vinden zowel bij thuis- als bij uitwedstrijden. Daarnaast heeft Puck samen met Marja als vertrouwde barkeeper in de kantine decennialang een waardevolle bijdrage aan onze vereniging geleverd. Na zijn pensionering enkele jaren geleden sloot Puck zich aan bij onze onderhoudsploeg. Vanwege een intredende slopende ziekte was Puck helaas niet lang in staat om zijn vrijwilligerswerkzaamheden te blijven verrichten. Met het overlijden van Puck verliest de vereniging wederom een trouw clubman. Onze gedachten gaan uit naar Marja, Donny en Melissa, kleinkinderen en verdere familie.

Het bestuur van v.v. Heerjansdam