Club, team en trainer André van Gameren superblij met nieuwe sponsors JO17-1

28 februari 2022 19:00

De club, spelers van team JO17-1 en de drie trainers Andre van Gameren, Marcel Alderlieste en Johan de Ruiter zijn enorm verheugd met drie nieuwe en door het team zelf geworven sponsoren voor team JO17-1: Florensis, Mooievloeren.com en Uniquestyling.nl. Lees hieronder het interview met hoofdtrainer Andre van Gameren. Daarnaast komen twee ouders, die zich enthousiast opwierpen als kersverse sponsoren, kort aan het woord.

JO17_met_sponsoren.JPG

Bijschrift:
Sponsoren www.mooievloeren.com voor de tenues van team JO17-1 met Mariëlle (moeder van Nick
Tilmans) helemaal links en oprichters Etienne (2 e van rechts) en Hans (vader van Nick Tilmans.)

INTERVIEW MET HOOFDTRAINER ANDRE VAN GAMEREN

Andre_van_Gameren.JPG
Bijschrift:
Foto JO17-1 trainer Andre van Gameren in de kas bij Florensis.

Hoe lang je al bij vv Heerjansdam betrokken als lid, speler en als trainer?
Sinds mijn 5e jaar ben ik lid van vv Heerjansdam, begonnen op Het Gors en De Hoef in de jeugd bij de E3, daarna heb ik de jeugdelftallen E1,D1,C1 en A1 doorgelopen. Toen ben in de selectie gekomen en heb voornamelijk de eerste jaren in het tweede gespeeld. Op latere leeftijd heb ik diverse
wedstrijden in het 1e gespeeld, heb met het tweede kampioenschappen mee gemaakt in de reserve hoofdklasse. Vanaf mijn 35e ben ik lager gaan voetballen in het 4e en bij de veteranen met ook daar diverse kampioenschappen. Als trainer heb diverse jeugdteams getraind en heb twee keer het
tweede team van Heerjansdam getraind.

Wat betekent de club Heerjansdam voor jou?
Heerjansdam is mijn cluppie, zaterdag is standaard een voetbaldag van s’ morgens vroeg tot s’avonds laat.

Een van de sponsors die materialen (ballen en tassen sponsorden is jouw werkgever Florensis. Waarin doet jullie bedrijf kortgezegd?
Florensis maakt tuinplanten voor de Europese professionele markt. Zie ook www.florensis.com.

Hoe kijk jij met je staf, ook bestaande uit Marcel Alderlieste en Johan de Ruiter, tegen team JO17-1
aan? Welke ontwikkeling zie je?
Met deze staf kijken wij tegen een team talenten aan waar diverse spelers potentie hebben om later in het eerste van vv Heerjansdam te voetballen. Ik zie teamontwikkeling als een eenheid van samen winnen en verliezen. Tevens zien we steeds meer dat de jongens leren met situaties in de wedstrijd
om te gaan en die steeds meer op een positieve manier om kunnen zetten.

Welke ambitie heb je als trainer met dit team?
We hebben als doel gesteld om bij de eerste 4 te eindigen in de 1e klasse. Wil je nog iets leuks kwijt als hoofdtrainer van JO17-1?
Een heerlijke groep om mee te werken, de spelers zijn leergierig en werken hard en dat in combinatie
met talent. Wij, Marcel, Johan en ik, genieten hier enorm van!

JO17a.JPG

Bijschrift:
Foto (r) team JO17-1 poserend met door Florensis gesponsorde ballen en voetbaltassen.

JO17b.JPG

Bijschrift:
Sponsor Unique Styling op de rug van de shirts van team JO17-1 met eigenares Mariëlle Tilmans links.

INTERVIEW MET MARIELLE TILMANS (MOEDER NICK)
Wat is je drijfveer om te sponsoren?
Marielle Tilmans, mede-compagnon van Unique Nails & Beauty en moeder van JO17-1 speler Nick:
“Ik vind het leuk om de club en het team te helpen en vind het belangrijk, niet geheel toevallig vanuit mijn werk, dat ze er spic en span bij lopen ;-)

Wat doet Unique Nails & Beauty in het kort?
We hebben alles onder 1 dak, schoonheidssalon, wimperextensions, permanente make up, verschillende nagelbehandelingen, medische pedicure, cosmetische voetverzorging en een kapsalon! Bij Unique Nails and Beauty staan kwaliteit, service en hygiëne voorop, voor zowel dames als heren.
Zie ook: https://www.uniquestyling.nl/

INTERVIEW MET HANS TILMANS (VADER NICK)
Hans, wat is je drijfveer om te sponsoren?
Hans Tilmans, medeoprichter van het kersverse bedrijf Mooievloeren.com en vader van JO17-1 speler Nick: “Ik draag de club een zeer warm hart toe, ben blij dat mijn zoon bij vv Heerjansdam speelt en vind het gewoon leuk m’n steentje bij te dragen”

Wat doet Mooievloeren.com in het kort?
We komen graag op de vloer om vloeren te leggen, zoals PVC vloeren, ondervloeren, laminaat en plinten. Ofschoon we ons bedrijf afgelopen jaar hebben opgericht, hebben compagnon Etienne en ik samen bijna 25 jaar ervaring in de vloerenbranche. We hebben een vliegende start met enorm veel aanvragen! Zie ook: https://mooievloeren.com/

vv Heerjansdam kan alleen maar blij zijn als trainers en ouders opstaan om nieuwe sponsoren te werven of zichzelf zelfs opwerpen als sponsor. Saillant is dat sponsoren Hans, Mariëlle en Etienne het team JO17-1 dit jaar uitgebreid trakteerden bij de uitwedstrijd tegen De Alblas met een patatje en een drankje om het sponsorschap te vieren. Ook hier ziet De Ambitieuze Familieclub een mooi principe van onze vrijwilligersorganisatie terugkomen: ‘Voor en door clubgenoten’, hoe leuk is dat!

Voor wie het ook leuk vindt een steentje bij te dragen als sponsor of wel iemand of een bedrijf kent die wil sponsoren, neem gerust contact op met Ralph Weeda, onze contactpersoon voor Sponsorzaken en vraag naar de mogelijkheden! E-mail: [email protected]