Pieter van der Tholen nieuwe assistent-trainer vv Heerjansdam en Vente (keeper VVGZ) naar Heerjansdam

6 maart 2022 10:00

In het komend seizoen zal Pieter van der Tholen Mario Rijsdijk opvolgen. als assistent-trainer.

Pieter van der Tholen nieuwe assistent-trainer vv Heerjansdam.

In het komend seizoen zal Pieter van der Tholen Mario Rijsdijk opvolgen als assistent-trainer. Pieter die de afgelopen jaren de hoogste jeugdteams van Barendrecht en Smitshoek onder zijn hoede heeft gehad komt over van Excelsior R O 17. De club is blij snel een geschikte opvolger te hebben gevonden . Mario Rijsdijk zelf treedt toe tot de TC van Heerjansdam en blijft dus behouden voor de club.

Diony Vente ( VVGZ ) naar vv Heerjansdam.

De huidige keeper van tweedeklasser VVGZ is toe aan een volgende stap in zijn carrière. Door de wereldreis van Oscar Roos zal hij komend seizoen de strijd aangaan met Yoel van Dalen om te bepalen wie de eerste keeper zal worden. De 25-jarige inwoner van Heerjansdam keepte voor VVGZ 2 seizoenen bij Heinenoord.