Up date T/C vv Heerjansdam.

12 april 2022 16:15

Ronald Ouwens volgend seizoen weer bij selectie vv Heerjansdam.

Up date T/C Heerjansdam.

Voor het komend seizoen kan Heerjansdam 1 weer beschikken over spits Ronald Ouwens. De 29-jarige spits kon dit

seizoen door werkomstandigheden geen deel uitmaken van de huidige selectie. Ondanks de belangstelling van meerdere

andere verenigingen zijn wij blij dat Ronald voor onze vereniging gekozen heeft om weer prestatief voetbal te gaan spelen.

• Heerjansdam heeft zich voor het komende seizoen weten te versterken met de 22 jarige Robin Hendriks. De middenvelder heeft zijn jeugdopleiding bij Excelsior R genoten waarna hij vervolgens 3 seizoenen bij sc Feyenoord heeft gespeeld. De afgelopen 1,5 jaar heeft hij gespeeld voor de University of Illinois Springfield. Nu hij zijn Master of Business Administration afgerond heeft zal hij komend seizoen aansluiten bij de club van de Molenwei.