In memoriam: Bas Schop

8 juni 2022 16:00

We ontvingen het trieste bericht dat ons Business Club lid Bas Schop op 59-jarige leeftijd is
overleden.

Bas is gedurende vele jaren lid van onze Business Club geweest. Daarnaast heeft hij zich altijd als een ruimhartig sponsor van onze vereniging opgesteld. Bij de realisatie van het nieuwe scorebord op het hoofdveld enkele jaren geleden heeft Bas als een van de ondersteuners zijn naam
aan dit fraaie scorebord verbonden. Wij herinneren Bas zoals op de rouwkaart staat vermeld als ‘een rots in de branding’ en iemand die met de nodige humor in het leven stond. Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

Het bestuur van de Business Club en het verenigingsbestuur