Hulde aan vrijwilligers en sponsoren!

23 juni 2022 11:15

Op zaterdag 18 juni jl. is het kunstgrasveld onder het toeziend oog van ons jongste lid Giulia op
ludieke wijze geopend door wethouder Tycho Jansen. Hiermee is een lang gekoesterde wens in
vervulling gegaan.

Als blijk van waardering aan de verenigingen Rijsoord en Slikkerveer voor het beschikbaar stellen van hun velden voor doordeweekse wedstrijden en trainingen in de achterliggende jaren zijn er op het geopende kunstgrasveld jeugdwedstrijden tussen v.v. Heerjansdam en genoemde verenigingen gespeeld.

In de middag vond het groots opgezette Puck Kooiman 35+ toernooi plaats. Dit als eerbetoon aan ons verenigingslid Puck Kooiman die in maart jl. is overleden. Het toernooi werd opgeluisterd door sportverslaggever Sierd de Vos die als speaker van dienst optrad. Niemand minder dan toparbiter Bas Nijhuis floot de finale en verrichtte de prijsuitreiking van het Puck Kooiman 35+ toernooi. Aansluitend gaf Bas Nijhuis een meeslepende presentatie over zijn belevenissen als arbiter. Met zijn enthousiasme en smeuïge verhalen kreeg hij iedereen op de banken.

Graag bedanken wij alle vrijwilligers voor hun tomeloze inzet en de sponsoren voor hun belangeloze
bijdrage om dit KUNSTGRAS ZOMERFEEST tot een groot succes te maken.

Bestuur en Commissie Kunstgras Zomerfeest