voorlopige indeling seizoen 2022-2023

2 juli 2022 18:45

In dit bericht lees je de voorlopige indeling voor het seizoen 2022-2023 die we op basis van ons jeugdstatuut en beleidsplannen, overleg met coördinatoren en trainers en, in sommige gevallen ook na gesprekken met spelers/ouders, zorgvuldig hebben opgesteld.

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers van onze ambitieuze vereniging,

Zoals elk jaar is het in goede afstemming nemen van een besluit een complexe en uitdagende klus en puzzel, omdat veel belangen en factoren hierbij een rol spelen. De club en daarbinnen de afdeling Technische Zaken, heeft hierbij, naast het spelersbelang, ook met club- en teambelangen te maken en heeft hierbij ook met het doorstromen van spelers van elftal naar elftal te maken. Op de achtergrond is er enorm veel tijd aan vergaderingen, gesprekken, analyses, belletjes gespendeerd en zijn er meerdere scenario’s en vele versies van indelingen voorbij gekomen. Dat hebben we met ziel en zaligheid gedaan. En naar eer en geweten.

Hierbij lees je het resultaat: de voorlopige indeling voor het seizoen 2022-2023 die we op basis van ons jeugdstatuut en beleidsplannen, overleg met coördinatoren en trainers en, in sommige gevallen ook na gesprekken met spelers/ouders, zorgvuldig hebben opgesteld. We willen benadrukken dat deze indeling samengesteld is op basis van actuele inzichten en informatie over het actuele ledenbestand op het moment van publiceren. Deze indeling kan dus verder in de komende zomer worden bijgesteld, maar dat is niet onze intentie. Vandaar dat we dit zien en benoemen als de voorlopige indeling en hopelijk definitieve indeling. Klik hier voor de indeling.

Belangrijke mededelingen:
- Binnenkort wordt een overzicht gegeven van reeds toegewezen trainers en coaches per team
- De eerste jeugdtrainingen starten weer in de week vanaf 22 augustus

Oproep aanmelding trainers/coaches
We hebben nog niet op alle teams voldoende trainers en coaches. Daar zijn we op de achtergrond druk mee bezig. De doelstelling is om minimaal 2 trainers op een team te hebben. Toch hierbij alvast een nadrukkelijke oproep. Wij zouden het zeer graag op prijs stellen als er aanmeldingen komen voor de openstaande vacature(s) van trainers/coaches in de jeugdteams. Concreet de vraag: wie van de ouders, supporters, betrokkenen en/of
bekenden is bereid en beschikbaar om onze vrijwilligersorganisatie daadwerkelijk te komen helpen en de schouders in de rol van trainer/coach eronder te zetten? Ofwel, we doen een appel op ieder die begrijpt dat een vrijwilligersorganisatie alleen goed kan functioneren en bemenst is, als we voldoende vrijwilligers hebben. Dus: help het team van je zoon of dochter en help daarmee de club!

Meer lezen over onze jeugdopleiding en beleid TZ?
De indeling is gebaseerd op de leidende principes zorgvuldigheid, eerlijkheid en transparantie. Meer lezen over onze visie en doelen in de jeugdopleiding? Klik hier voor ons statuut (2 A4-tjes) van de afdeling Technische Zaken.

Wij wensen wij jullie allemaal een fijne zomer en een heerlijke vakantie en tot begin van het nieuwe seizoen!

Met hartelijke voetbalgroet,

Namens alle coördinatoren van de afdeling Techniche Zaken vv Heerjansdam. De Ambitieuze familieclub!