VVGZ JO9-1 - Heerjansdam JO9-1

Heerjansdam JO9-1

Onder 9 zaterdag, JO9-1, Hoofdklasse 02

24 september 2016 8:30

Zaterdag 24 september 2016 speelden de mannen hun 2e wedstrijd van de competitie en het eindigde weer met een gelijkspel. Wel hebben ze allemaal hard geknokt tot de laatste minuut.

Ze begonnen de 1ste minuut gelijk scherp en na 3 minuten kregen ze al een corner, maar daar haalde ze weinig uit. Na 7 minuten kreeg de tegenstander ook weer een corner dat ook niet zo gevaarlijk was. vv Heerjansdam domineerde de wedstrijd goed en na 10 minuten kregen ze een kans wat bijna tot een doelpunt leidde. Daarna bleef de wedstrijd wat op balans. In de 12de minuut kreeg de tegenstander een corner wat leidde tot een doelpunt door een indraaiende bal. Het stond 1-0 voor VVGZ. De wedstrijd bleef op een hoog tempo, en na 14 minuten kreeg de tegenstander weer een goeie kans. vv Heerjansdam begon wat feller te voetballen en in de 16de minuut kregen ze een corner mee door een geblokte schot. Daar haalde ze weer weinig uit. De scheids floot en de trainers besloten om de tactiek wat te veranderen. Ze begonnen beter te voetballen. Na 2 goeie kansen, scoorden vv Heerjansdam de 1-1 door Jeremy die een voorzet ontving van Jurvain. Kort daarna scoorde Sem de 2de en dus stond het 1-2 voor vv Heerjansdam. Na al de kansen die daarna vielen, scoorde VVGZ toch de 2-2 door een schot op doel.

De jongens hebben hard gestreden en het was een leuke en spannende wedstrijd. Toch nog 1 puntje meegenomen. Op naar zaterdag voor de 3 punten!