Heerjansdam JO9-1 - Drechtstreek JO9-1

Onder 9 zaterdag, JO9-1, Hoofdklasse 02

17 december 2016 10:15

Vermeer, J.

Vandaag zaterdag 17 december staat de laatste wedstrijd van 2016 op het programma.
Gaat het de jongens ook vandaag lukken om ongeslagen het nieuwe jaar in te gaan.

Delano is vandaag voor het eerst aanvoerder in de jo09-1.

10:15 uur en de wedstrijd gaat van start.

Heerjansdam meteen in de aanval. Drechtstreek krijgt toch een kans, maar Tom had een mooie redding.  Mooi schot van Luuk, alleen helaas tegen gehouden door de keeper. De jongens zijn super gedreven en willen geen drie punten weggeven. Corner van Randy, maar helaas schiet Sem hem tegen de lat. Drechtstreek had een goede kans om naar voor te lopen, maar schiet naast. Randy had een goede voorzet, maar Sjangie schiet net iets te hard. Corner van Drechtstreek, met een goed schot op het doel, maar net iets te hard. De bal is weggespeeld door Sem. Drechtstreek wordt wat sterker. Randy geeft een voorzet naar Delano, maar hij wordt geblokt door de keeper. Drechtstreek krijg weer de kans, maar schiet over. Een corner voor Heerjansdam, Randy schiet hem, waardoor Delano een kans krijgt, maar schiet naast. Drechtstreek neemt een afstand schot, maar het schot wordt tegengehouden door Tom. De verdedigers zijn goed aan het verdedigen, anders had Drechtstreek misschien wel met 0-1 de rust in gegaan.

-Rust-

Jeremy had een mooi afstand schot, maar de bal kwam helaas naast. Henri geeft een pass naar Sjangie en Sjangie passt de bal naar Sem. Sem maakt de 1-0 voorsprong. Drechtstreek kwam weer snel terug met een afstand schot, maar ging naast. Drechtstreek bleef sterk in de wedstrijd en schoot twee keer op het doel, maar Tom had goed gekeept en hield de ballen geweldig tegen. Drechtstreek krijgt weer een kans om op het doel te schieten, maar Tom was goed wakker en ook deze weer prachtig tegengehouden. De teams zijn erg aan elkaar gewaagd, want ze willen allebei de drie punten hebben. Sem schiet de bal net iets te hard voor zich uit, zodat de keeper de bal kon pakken.

Eindstand 1-0 V.V. Heerjansdam jo09-1 - Drechtstreek jo09-1

Ze gaan nu ongeslagen het nieuwe jaar in.
We zijn super trots op ze dat ze met de 2e plaats het nieuwe jaar in gaan.
We wensen iedereen prettige feestdagen en een gelukkig en sportief 2017.