Heerjansdam JO9-1 - ASWH JO9-1

ASWH JO9-1

Onder 9 zaterdag, JO9-1, Hoofdklasse 02

3 april 2017 18:30

Vandaag staat de inhaalwedstrijd Heerjansdam F1 tegen ASWH F1 op het programma.

Na een korte blessure staat gelukkig Randy weer in de selectie, wel hebben we voor de zekerheid Daan Boekhout van de F2 gevraagd om ons team te versterken.

Het was vroeg eten vandaag want om 18:30 uur klonk het fluitsignaal en de wedstrijd is begonnen.

Heerjansdam begint meteen sterk aan de wedstrijd en gaan vol in de aanval maar ASWH is ASWH niet als ook zij meteen sterk beginnen. Randy zijn debuut begint goed en geeft een mooie voorzet aan Delano en Delano geeft 'm door aan Sjangie helaas wacht Sjangie net iets te lang om op het doel te schieten zodat de verdediging van ASWH de bal heb. Jeremy wordt onderuit gehaald maar staat gelukkig weer snel op. De eerste corner is voor ASWH en die is mis kort daarna is er een corner van Heerjansdam ook mis. Ondanks dat de boys allemaal naar school zijn geweest zijn beide teams erg gedreven je merkt echt aan de boys dat ze allemaal willen winnen en daar komt Luuk aan wat een prachtig schot wat helaas werd geblokt. Daar komt Breyan aan wat een mooie pass geeft hij aan Sem en Sem schiet!! Ja!!!! 1-0 doelpunt van Sem!!! Heerjansdam blijft na de eerste doelpunt sterk en ze hebben nog veel energie, maar daar komt ASWH en die schieten hard op het doel maar de mooie redding is van Tom. Heerjansdam krijgt een vrije trap mee, Breyan neemt de vrije trap helaas ging deze naast. ASWH krijgt weer een kans en ook deze ging naast meteen kreeg ASWH weer een kans ook deze ging naast. Daar komt Jeremy aan en kan zo makkelijk de bal van ASWH afpakken wat een energie heeft hij zeg. Heerjansdam kreeg een corner mee en werd meteen weggehaald door ASWH waardoor de aanval van ASWH meteen werd ingezet en richting Tom ging Tom mist de bal maar ook deze ging gelukkig naast. Het lijkt ernaar dat de boys van Heerjansdam wat moe worden, want daar is ASWH weer richting Tom maar Henry was nog goed wakker en haalde de bal weg voor Tom. ASWH krijgt weer een poging tot schieten en dat was op de lat de bal kwam weer voor de voeten van ASWH en schoot zo richting Tom die een prachtige redding maakte. Nu is dan eindelijk de beurt van ASWH om na zoveel kansen op het doel te hebben geschoten de 1-1 te maken. ASWH verloor de bal om zo in de voeten van Sem te schieten, helaas Sem schoot naast. Tom ligt eventjes geblesseerd op de grond na een trap van een speler van ASWH te hebben gehad, gelukkig valt de blessure mee na zijn tranen gedroogd te hebben staat hij weer in het doel.

RUST!!!

De boys komen na een korte pauze weer het veld op.

Delano heeft in de pauze een zetpil ingenomen tegen de hoofdpijn om zo toch nog mee te kunnen spelen. Randy doet ook gewoon nog mee. TOPPERTJE!! Heerjansdam is nog goed wakker en gaan nog met veel energie aan de tweede helft beginnen. Daar komt Sem met een mooi schot op Sjangie waarnaar Sjangie op het doel schoot helaas de keeper had de bal. Delano krijgt een kans om op het doel te schieten ook deze gaat helaas naast. Heerjansdam en ASWH zetten beide druk ze willen beide de 3 punten hebben. ASWH schiet op afstand op het doel maar deze gaat naast. Daar komt Luuk wat een prachtige schot maar schiet helaas op de lat. Achterin worden ze moe want door een fout krijgt ASWH een kans ook deze ging naast. ASWH krijgt weer een corner maar wordt goed weggehouden door Breyan. Wederom krijgt ASWH weer een kans en schiet zo in de handen van Tom. Daar komt dan de 1-2 voor ASWH na zoveel missers moest het er toch van komen. Net voor het eindsignaal komt Heerjansdam terug en daar is Sem en maakt de 2-2. Helaas geen 3 punten maar toch zijn we blij met 1 punt die we hebben verdiend. Daan je was een topper en bedankt voor je inzet bij de F1.