Heerjansdam JO9-1 - Oranje Wit JO9-1

Onder 9 zaterdag, JO9-1, Hoofdklasse 02

6 mei 2017 8:30

de Jong, F.

Randy en Jeremy zijn nog op vakantie. Gelukkig kan Daan Boekholt vandaag weer meespelen. Sjangie is de aanvoerder tijdens onze laatste wedstrijd van dit seizoen. We spelen thuis tegen Oranje Wit.

Heerjansdam komt snel op voorsprong door een doelpunt van onze invaller Daan. Hierna volgen een aantal kansen van Delano en Henry, maar de stand blijft 1-0.

Een bekende voetbalwet zegt, als je zelf niet scoort doet de tegenstander dit wel. Oranje Wit maakt er 1-1 van. Dit zal ook gelijk hun laatste wapenfeit zijn vandaag.

Nu is het weer tijd voor Heerjansdam. Sjangie kan zijn eerste van vandaag scoren na een mooie pass van Delano: 2-1

Vlak voor rust probeert Oranje Wit het nog, maar Tom heeft een mooie redding.

In de tweede helft blijven er kansen voor Heerjansdam, maar hij wilt er nog niet in. Breyan passeert mooi drie man, maar de vierde is er net één te veel. Niet veel later kan Sjangie zijn tweede van vandaag maken en staat het 3-1

Na een overtreding op Sem, volgt er een scheidsrechtersbal. Sem gaat zelf bij de bal staan en trapt de bal richting het doel van de tegenstander. Niet veel later probeert Sem het weer, maar zijn schot gaat net naast. Tom maakt weer een vrije trap van Oranje Wit onschadelijk en staat weer goed te keepen.

In de aanval die volgt maakt Sjangie zijn laatste van vandaag, na een goede voorzet van Luuk. De stand is inmiddels al opgelopen naar 4-1.

In de slotfase van de wedstrijd kan ook Delano scoren na een voorzet van Sem.

De mannen van Heerjansdam hebben ook hun laatste wedstrijd weten te winnen. Momenteel staan ze derde. Waarschijnlijk worden ze ook niet meer ingehaald. We hebben het al eerder gezegd, maar dit is een ZEER KNAPPE prestatie.

Een seizoen om trots op te zijn!!!!