De Alblas JO11-1 - Heerjansdam JO11-1

Heerjansdam JO11-1

Onder 11, JO11-1, 1e klasse 04

4 november 2017 8:45

We spelen vandaag tegen Albas en de wedstrijd begint om 08.45 uur. De wedstrijd wordt geleid door een hele jonge scheids. Vanaf de eerste minuut gaan de mannen van Heerjansdam er tegen aan. Ze zetten druk, lopen vrij en er komt wat ruimte. Vanuit een corner van Heerjansdam hebben Tim en Luca kans om te scoren wat niet lukt. Randy schot op doel, maar een mooie redding van de keeper van Alblas. Alblas wordt na 10 minuten sterker, twee afstandsschoten van Alblas en het staat 2-0. De jongens achterin Randy, Breyan en Jeremy moeten elke keer de grote ruimtes met de snelle aanvallers van Alblas dicht lopen. Uit een corner van Alblas wordt de 3-0 gescoord. De lange ballen van Kyan worden helaas onderschept door de verdediging van Alblas, waardoor we niet verder met de aanval kwamen.

De tweede helft beginnen de mannen weer als vanouds. Druk zetten, fel in de duels, rustig overspelen en er wordt gecoacht naar elkaar. Jeremy speelt de bal links op Tim, speelt twee man uit en maakt een doelpunt, 3-1. De mannen geloven erin, duels worden gewonnen en de ballen worden in de voeten gespeeld. Delano krijgt een kans op 3-2, Joachim krijgt ook nog een kans. Sem combineert met Luca, helaas ook geen doelpunt. Achterin wordt er rustig over gespeeld, Kyan kan de bal kwijt aan de zijkanten. Het wordt 4-1 maar Heerjansdam gaat door. Sem mooie bal tussendoor, wordt net niet afgemaakt. Alblas wordt sterker en maakt de 5-1. Breyan en Luca krijgen nog een kans om de 5-2 te maken, maar dit lukt helaas niet. Alblas maakt vervolgens de 6-1 en de wedstrijd is voorbij.

De jongens zitten in een zware poule en hebben vandaag twee kanten laten zien. De goede kant die de jongens vandaag hebben laten zien, maakt ons trots als trainers van dit team.