Rijsoord JO11-1JM - Heerjansdam JO11-1

Heerjansdam JO11-1

Onder 11, JO11-1, 1e klasse 04

25 november 2017 8:30

Zaterdag 25 nov 2017 staat de wedstrijd v.v Rijsoord op het programma.

Joachim is afwezig i.v.m survivalrun met zijn moeder. Goed nieuws Kyan is weer terug na zijn blessure van 2 weken. Het was erg vroeg op staan voor de boys en de ouders, om 7.30 uur moesten we verzamelen op Heerjansdam om daar vandaan een lange reis te maken naar Rijsoord ;-)
De aftrap is om 8.30 uur en in de ochtend dauw en kou beginnen de boys vol goede moed aan de wedstrijd. Heel snel krijg Rijsoord de bal en scoren al heel snel in de eerste minuut de 1-0. De jongens laten het er niet bij zitten en Tim schiet richting de keeper, maar helaas deze ging er niet in. Rijsoord komt weer terug en gaat richting Kyan, maar gelukkig ging het schot naast het doel. Rijsoord blijft terug komen, maar de verdedigers Delano, Breyan en Randy zorgen dat er niet meer gescoord kan worden. Daar is Rijsoord weer en Kyan houdt de bal tegen, laat helaas los en Rijsoord benut de kans en schiet de 2-0 erin. Sem krijgt de bal en met een noppie gaat de bal over de keeper en wordt door de verdediger van Rijsoord van de lijn gehouden. Jeremy neemt de corner en na een flipperkast effect schiet Randy de 2-1. Rijsoord komt weer terug, maar Randy, Breyan en Jeremy zorgen dat ze niet kunnen schieten.

Randy gaat voor een afstandsschot helaas hield de keeper de bal tegen. Rijsoord heeft een kans, maar de bal gaat naast, Sem krijgt daarna een kans helaas hield ook de keeper de bal weer tegen. Luca blijft proberen om er door te komen, maar de verdedigers zijn te sterk en groot om Luca de kans te geven om te schieten. Breyan geeft een mooie pass naar Tim en Tim geeft een pass naar Delano en Delano had een mooie kans om te schieten, maar helaas te zwak op het doel geschoten. Rijsoord krijgt een vrije trap mee en benut deze met de 3-1.

Helaas net voor rust krijgt Rijsoord weer een kans en schiet de 4-1 erin.

Rust.

Zo na een peptalk van de trainers komen de boys weer met vol goede moed het veld op. Delano geeft een mooie pass aan Sem, Sem geeft weer een mooie pass aan Delano, Delano weer aan Tim en Tim schiet de bal hard op het doel en weer is de keeper die de bal tegen houdt.

Daar is Breyan weer voorin en geeft een mooie voorzet aan Sem zodat Sem op het doel kan schieten en weer houdt de keeper de bal tegen. De boys krijgen nu meer kansen van Rijsoord zo wordt het schot van Sem gestopt en Tim schiet over. Rijsoord komt weer richting Kyan en tijdens een redding raakt Kyan geblesseerd de schrik zit er even in omdat Kyan net weer terug is van een blessure, gelukkig valt het mee en staat Kyan weer vol goede moed in het doel. Jeremy, Randy en Tim zijn goed aan het verdedigen wat echt nodig is, want Rijsoord is niet moe te krijgen en blijven maar gaan. Breyan krijgt een kans om op het doel te schieten, maar het schot is net te zwak. Rijsoord komt weer terug en schiet de 5-1 erin. Kort daarna de 6-1 en toch blijven de boys strijden om toch een doelpuntje te maken. Randy krijgt weer een kans, maar het schot wordt gestopt. Luca lukt het maar niet om door de verdedigers te komen, maar Luca geeft niet op. Rijsoord maakt de 7-1 en kort daarna komen ze terug maar Kyan houdt met een mooie redding de bal tegen. Delano geeft een voorzet op Luca, Luca op Tim en Tim geeft met zijn laatste krachten een harde trap tegen de bal om toch proberen te scoren, maar helaas in het zijnet.

Helaas hebben we na 3 overwinningen deze wedstrijd verloren, maar de jongens lieten niet de moed zakken. Goed gedaan boys volgende week houden we gewoon de 3 punten in Heerjansdam.