Heerjansdam JO11-1 - ASWH JO11-2

Onder 11, JO11-1, 1e klasse 04

2 december 2017 10:15

Vermeer, J.

Zaterdagochtend 2 december 2017. We mochten weer eens een keer uitslapen. Start wedstrijd 10:15 uur.

De velden lagen er verrassend goed bij na een erg regenachtige week maar het was wel erg koud.

Heerjansdam kwam verrassend wakker uit de kleedkamer. Binnen de eerste 2 minuten hadden we gelijk 3 goede kansen.

In de derde minuut kwam ASWH er erg snel uit en ging een spelertje alleen op Kyan af. Onze keeper, weer volledig fit, keerde keurig waardoor we onze sterke start niet direct in het water zagen vallen.

5e minuut Randy lost weer eens een knal, helaas NET NAAST (NET NAAST was de kern van de 1e helft bleek achteraf).

Het gaat wat heen en weer maar Heerjansdam blijft flink sterker.

9e minuut, corner, schot Sem, NET NAAST.

10e minuut, Jeremy stormt langs de linkerflank naar voren, past op Luca, SCHOT......NET NAAST!!
Tim geeft een mooie voorzet op Sem, mooi schot, via de keeper NET NAAST.

13e Minuut, schot Breyan, NET NAAST.

ASWH komt er weer een keer uit, Delano kan goed verdedigen, daarna direct weer een uitbraak maar weer kan Kyan Redden.

16e minuut, schot Sem, NET NAAST.

17e minuut, schot Luca, NET NAAST.

De andere mannen, Jeremy, Delano, Breyan, Joachim en Randy moeten soms best aan de bak om te voorkomen dat ASWH, dat eigenlijk niets te zeggen had,toch op voorsprong zou komen. De verdediging stond prima.

Dan, in de 23e minuut gebeurt het dan eindelijk...... DE 1-0 VALT, Sem weet hem in de hoek te prikken.

Vlak daarna gaat Delano nog een keer alleen op de keeper af, maar de man of the match weet hem te stoppen. RUST 1-0

Na rust lijkt het of ASWH het een beetje kwijt is. in de 2e minuut maakt Randy de knappe 2-0.

ASWH lijkt zich te herpakken en maakt 2-1. Vlak daarna krijgt Heerjansdam de corner. De bal wordt weggeschoten maar komt bij Breyan.

Zijn schot gaat echter NET NAAST....

Dan gaat het snel. Paas Randy, schot Luca 3-1.... ASWH schiet nog een keer voorlangs bij Kyan maar de stand blijft hetzelfde.

In de 8e minuut na rust een hakkie van Luca, de keeper laat zich niet verrassen.  Tim schiet nog een keer naast en Joachim ziet zijn schot ook uit de hoek getikt worden.

Dan..... Mooie voorzet Tim en Sem tikt hem in alsof hij het dagelijks 100 x doet, erg nonchalant wel ook erg mooi!! 4-1

13 minuut, schot Sem, keeper stompt de bal voor de voeten van Tim en die knalt de 5-1 binnen.

Dan gaat het weer een beetje heen en weer maar ASWH weet geen vuist meer te maken. Echte kansen krijgen ze niet meer.

Heerjansdam krijgt een corner, weer verdedigd maar ook weer bij Tim voor de voeten, 6-1.

Daarna maakt Sem nog de 7-1 en sluit Delano af met de 8-1.

Een mooie pot, leuk voetbal, maar wel bevroren ouders. Laten we de winter dit jaar lekker overslaan en snel naar de lente doorstappen, of zie ik dat verkeerd??

Tot de volgende mooie pot.

Afzender...... een tevreden supporter!