Heerjansdam JO11-1 - SSS JO11-1

SSS JO11-1

27 januari 2018 8:30

Vermeer, J.

We mochten vroeg verzamelen. Om 8.30 uur speelden we de vriendschappelijke wedstrijd tegen SSS JO11-1.
De jongens hadden er zin in. Het veld was in slechte staat maar dat mocht de pret niet drukken.
Delano is geblesseerd aan zijn lies en kan helaas niet spelen. Wel is hij aanwezig om z'n team aan te moedigen.

De eerste doelpoging van HJD komt van Tim aan de linkerkant van het veld maar de keeper van SSS weet de bal te pakken. SSS is aan de bal ze hebben een corner te pakken maar deze gaat over het doel van HJD.

Kyan heeft de bal en de volgende aanval wordt van achteren uitgevoerd via Joachim.

Randy heeft een mooie pas door het midden. Een speler van SSS heeft de bal afgepakt en zet de aanval in. In de 9ste minuut word de score geopend door SSS en 2 minuten later valt ook het tweede doelpunt 0-2.

Het is een spannende pot voetbal om naar te kijken en ondanks dat SSS voor staat zijn de teams aan elkaar gewaagd. In de 12de minuut dan het doelpunt voor HJD. De aanval werd opgezet door Randy die speelt de bal naar Tim. Tim speelt naar Sem en die scoort de 1-2.
HJD gaat op zoek naar de gelijkmaker. Een mooie voorzet van Tim op Breyan maar die kan hem helaas net niet afmaken. SSS neemt snel over en begint aan de aanval maar er word goed verdedigt door HJD.

De laatste minuten van de eerste helft zijn ingegaan en het is een corner voor HJD. Randy neemt hem in 1 keer en scoort de 2-2. Na de rust heeft HJD geen wissels meer. Joachim heeft last van een oude blessure en kan de tweede helft niet meer mee spelen. Na 4 minuten in de tweede helft is het SSS die de 2-3 maakt. In deze fase van de wedstrijd is SSS meer aan de bal en hebben ze een paar goede pogingen op het doel.

Maar HJD blijft vechten en neemt weer over met een mooie poging van Luca maar de bal gaat net naast het doel. Weer een corner voor HJD die word genomen door Jeremy. De keeper van SSS weet de bal te pakken en SSS zet de aanval in er word goed verdedigt door HJD maar dan lukt het SSS om toch weer aan de bal te komen. Helaas een verdedigende fout van HJD en dan valt de 2-4 voor SSS.

HJD zet druk uit Jeremy past de bal naar Tim deze geeft een mooie voorzet aan Luca en die maakt hem fraai af!  3-4. De bal gaat heen en weer van SSS naar HJD. Weer een doelpunt van HJD. Dit doelpunt komt voort uit een corner.

Sem pakt de bal en past hem heel mooi naar Tim en Tim maakt de 4-4.

De scheids fluit de wedstrijd af!