Barendrecht JO11-4 - Heerjansdam JO11-1

Barendrecht JO11-4

Heerjansdam JO11-1

3 februari 2018 8:30

Op 3 Februari om 08:30 uur stond de oefenwedstrijd tegen BVV Barendrecht op het programma.
Om 08:00 uur werd er verzameld op het terrein van Bvv barendrecht. het was behoorlijk koud maar dat mocht de pret niet drukken de jongens hadden er zin in om weer een potje te voetballen.
De jongens begonnen goed en scherp maar echte kansen bleven uit.
De jongens gingen op zoek naar de aanval helaas was BVV scherp en met een uitbraak van bvv komen onze jongens al gauw op
achterstand 0.-1

Na de aftrap van de 1-0 gingen de jongens op zoek naar de gelijkmaker met schoten op doel van o.a. Tim , delano maar helaas de
pogingen gingen over of naast.
  Hierna volgen al gauw de 2-0 , 3-0 ,4-0 en de 5-0 van BVV barendrecht
De jongens van Bvv Barendrecht waren gewoon veel feller en voetballen stukken beter dan onze jongens.

Onze jongens bleven het proberen maar helaas het zat er niet in de hoofdjes gingen hangen en het werd toen al gauw 6-0 en 7-0
Er werden nog pogingen op doel gedaan maar helaas de eretreffer zat er niet in voor de jongens.

Op naar de volgende wedstrijd en hoofdjes en borst weer vooruit.