"Het regent doelpunten" bij de C1

C-junioren zaterdag, C1, 2e klasse C23

25 oktober 2014 10:30

Rijsdijk, G.

In Volendam hebben ze de 3J's... in Heerjansdam hebben we de 4J's!
Hoewel het er misschien wel 15 of 16 hadden kunnen zijn, het regende doelpunten op het hoofdveld van VV Heerjansdam.
Dat Pelikaan van een ander niveau is, dat was al snel duidelijk. Desondanks leek het zeker in het begin alsof het maar niet wilde lukken. Maar al gauw vond de C1 hun teamspirit weer terug. Er werd goed overgespeeld en dat er voor Heerjansdam veel ruimte was om een goaltje te pikken (ondanks de sterke keeper van Pelikaan) was overduidelijk; altijd leuk als mensen uit de verdediging ook een doelpunt kunnen maken.
De C1 bezorgde hun toeschouwers weer een leuke wedstrijd, helaas dit keer zonder zon maar wel met veel verwarring over het aantal doelpunten en wie nou welk doelpunt had gescoord. In het aantekeningen boekje stonden er 11 goals  genoteerd, op de site staan er 12?
Whatever; de C1 staat als een huis en de winst is binnen! Of het de komende wedstrijd ook zo makkelijk gaat? "That's another koek" zou Louis van Gaal zeggen ; ).