Nuttige oefenwinst Heerjansdam.

Excelsior Maassluis 1

22 september 2015 20:00

Nuttige oefenwinst Heerjansdam.

Heerjansdam speelde dinsdagavond een oefenwedstrijd tegen een (jong) combinatieteam van Excelsior M, waarvan het eerste elftal in de Topklasse speelt en het 2e elftal koploper is in de reserve hoofdklasse A. Het werd een leuke en nuttige wedstrijd die door Heerjansdam met 0-1 gewonnen werd.

Ondanks dat de thuisclub het eerste half uur beter was kwam keeper Danny van Leusden nauwelijks in de problemen. Tegen de verhouding in kwam Heerjansdam in de 25e minuut op voorsprong. Na een prima aanval scoorde Rafiek Casteleins: 0-1.

Dat gaf Heerjansdam duidelijk vertrouwen, dat na de rust doorgetrokken werd. Er waren meer kansen dan voor de rust, maar de echte scherpte ontbrak of de Excelsior-doelman lag dwars, want die had een aantal prima reddingen.