Heerjansdam matig in de zaal.

Toernooi Steens & Partners Zaalvoetbal

15 december 2015 20:00

Heerjansdam matig in de zaal.

Dinsdag j.l. werd in de Zwijndrechtse Develhal het 6e Steens & Partners zaalvoetbaltoernooi gehouden. Heerjansdam deed voor de eerste keer mee om het ‘Zaalkampioenschap van Zwijndrecht’, zonder al te veel succes. Er werd door de vijf clubs uit Zwijndrecht in één poule gespeeld, dus vier wedstrijden (van 18 minuten) De uiteindelijke winnaar werd Pelikaan (10 pt.)

Heerjansdam – Pelikaan (2-3) Heerjansdam stond tot een paar minuten voor tijd met 2-1 voor, door doelpunten van Mohssin Ghorafi en Vincent Francke.

Heerjansdam – ZBC’ 97 (1-3) Doelpunt: Sharog Suzani.

Heerjansdam – Groote Lindt (3-0) Dit was de grootste overwinning van het toernooi. Doelpunten: Rafiek Casteleins (2) en Thomas Oomsen.

Heerjansdam – VVGZ (0-1)

Eindstand: 1e Pelikaan     4 – 10 (9-6) 2e VVGZ     4 – 6   (6-5) 3e ZBC’97     4 – 5  (7-6) 4e Heerjansdam 4 – 3   (6-7) 5e Groote Lindt  4 – 2   (3-7)

Voor Heerjansdam kwamen de volgende spelers in actie: Sander Schreuder, Sharog Suzani, Thomas Oomsen, Vincent Francke, Mohssin Ghorafi, Gert Jan Plaizier, Rafiek Cateleins, Elvis Versluis en Richard Clement.