Vertrouwen neemt toe bij Heerjansdam

Dilettant 1

16 februari 2016 20:00

De mooie overwinning in de competitie op SHO afgelopen zaterdag heeft het vertrouwen bij de Dammers duidelijk toen toenemen. Met fris aanvallend voetbal werd Dilettant onder druk gezet wat resulteerde in veel balbezit waar veel mooie aanvallen uit volgden. Via Roel Peterse, Bas van Lenten en 2 x Rob Plaizier werd een 0-4 voorsprong opgebouwd. Positief te vermelden was dat Koen Botterhuis na zijn blessure weer van de partij was en de eerste helft pijnvrij kon uitspelen.

Heerjansdam zette het goede spel in de tweede helft door en werd de voorsprong door Vincent Francke uitgebreid naar 0-5. Na een wonderschone tegentreffer van Dilettant rondde Roel Peterse een mooie aanval af en werd een nuttige oefenwedstrijd met 1-6 afgesloten.

De stijgende lijn zit er bij de Dammers duidelijk in en met zelfvertrouwen kunnen zij de belangrijke thuiswedstrijd tegen Pelikaan tegemoet zien.