Doelpuntenactie

Zoals je wellicht hebt opgemerkt, organiseert v.v. Heerjansdam een doelpuntenactie waarbij je een (vast) bedrag kunt inleggen voor elk competitiedoelpunt dat het eerste elftal tot de Kerst maakt. Een goede stimulans voor attractief voetbal! Bovendien komt de opbrengst geheel ten goede aan de vereniging en zal onder meer ingezet worden voor activiteiten voor de senioren, jeugd, achterstallig onderhoud, materiaal, etc..

Het werkt als volgt: je legt een bepaald bedrag in voor elk competitiedoelpunt van het eerste elftal in de eerste seizoenshelft. Vervolgens ontvang je in de winterstop een e-mail met de berekening (inleg x aantal competitiedoelpunten) en het bijbehorende sponsorbedrag dat je dient over te maken.

Tussenstand

De tussenstand tref je op onze homepagina.

Deelnemers

Deze enthousiaste fans doen al mee.

Deelname

Deelname staat open voor individuen, groepen/teams en organisaties. Ter indicatie: in het seizoen 2013-2014 maakte Heerjansdam voor de winterstop 23 competitiedoelpunten.

Vragen en opmerkingen m.b.t. de doelpuntenactie kun je sturen naar [email protected]

Sta je hier nog niet bij en wil je de vereniging op een unieke wijze een hart onder de riem steken? Schrijf je dan hieronder in!

Doelpuntenactie

Dit formulier is niet meer actief