"De Dammers" 2015-2016 editie 3

9 oktober 2015 18:00

Het programmablad met voorwoord van onze voorzitter voor de thuiswedstrijden van Heerjansdam 1

Het voorwoord van onze voorzitter:

We tellen weer mee!!

Wat een sensatie 14 dagen geleden tegen SHO. U weet het ongetwijfeld nog en anders heeft u het gelezen. Heerjansdam had 15 minuten voor het einde een 3-1 voorsprong en na 90 minuten keek men tegen een 3-4 achterstand aan. Uiteindelijk werd het gelukkig toch nog 4-4, maar eerlijk gezegd hebben we toch eigenlijk 2 punten verspeeld. De wedstrijd heeft veel teweeg gebracht. De schrijvende pers, de radio en de tv uitzending van Voetbal Rotterdam, allemaal hebben ze veel aandacht besteed aan vv Heerjansdam.

We tellen weer mee!!

Ook merken we dat aan het feit dat diverse organisaties ons benaderen voor evenementen, trainingskampen, materialen, toernooien en acties. Recentelijk nog waren we gastheer voor de Running Diner van de ondernemersvereniging de Hazewinden. En wat de acties betreft mag ik verklappen dat binnenkort, op initiatief van De Spar Heerjansdam, een voetbalplaatjes actie op touw wordt gezet. Alle voetballer(tje)s van onze vereniging komen met hun foto in het album, maar ook de leiders, trainers en vrijwilligers. Nadere info volgt binnenkort op onze site of bij  De Spar in Heerjansdam. Verder zal er op ons sportpark een nieuw scorebord komen dankzij  Lintex, Renes, Nautica en Schopbouw. Dat is ook hard nodig, want er wordt op de Molenwei bij de wedstrijden van ons vlaggenschip de laatste weken veel gescoord( 3-2 en 4-4).

We tellen weer mee!!

De publieke belangstelling neemt toe en iedereen is nieuwsgierig naar de verrichtingen van onze vereniging. Ook de vorige week gehouden Algemene Ledenvergadering werd goed bezocht.

Vanmiddag is Zuidland onze tegenstander, de promovendus die tot nu toe uitstekend presteert. De ploeg van trainer Adri van Tiggelen (nog een blauwe maandag trainer van Heerjansdam) staat op een keurige 5e plaat met 10 punten uit 5 wedstrijden. De laatste wedstrijd tegen het sterke Oude Maas eindigde in 2-2. Kortom een tegenstander waar niet zomaar van kan worden gewonnen. Maar gelet op de verrichtingen van onze jongens de afgelopen zaterdag (0-3 winst bij Pelikaan) heb ik daar alle vertrouwen in.

Of vanmiddag ook al het nieuwe scorebord in gebruik zal worden genomen is mij op dit moment nog niet bekend, zo niet, dan tellen we weer mee!!

Jos Vis

Klik hier voor de complete Dammers