Oefenwedstrijden

Om een oefenwedstrijd succesvol te organiseren is het belangrijk dat de er een aantal zaken geregeld worden. Daarom hebben we deze korte instructie opgesteld.

Een ieder kan een oefenwedstrijd organiseren. Indien je daar hulp bij wilt stuur een mail naar [email protected]. Op www.trainerssite.nl tref je mogelijk tegenstanders aan die ook op zoek zijn naar een oefenwedstrijd.

Indien je een oefenwedstrijd wilt afspreken zijn er de volgende mogelijkheden:

Op zaterdag indien er geen KNVB programma is voor je team. Op donderdagavond kunnen er maximaal 2 teams geplaatst worden ivm beschikbaarheid kleedkamers. Op alle andere avonden (zolang licht is, op google kan je zonsondergang tijd vinden ) dient er vooraf door kantine, wedstrijdsecretaris en "faciliteiten" toestemming gegeven te worden. Zorg dat je die hebt voordat je de wedstrijd definitief bevestigd.

1. Wedstrijdsecretaris
Er moet gekeken worden of er ruimte is op de velden en kleedkamers, graag een mail sturen naar [email protected] / [email protected] zodat er een tijdstip en veld gereserveerd kan worden.

2. Kantine enz

De douches moeten aangezet worden, de kachel moet branden en de kleedkamers open en  schoongemaakt moeten worden. En aangezien de kantine open moet zijn (ook in geval van calamiteiten) graag een mail sturen naar  naar: [email protected].

3. Scheidsrechters
Als je een scheidsrechter nodig hebt dien je een mail  te sturen naar [email protected]

Als je een uitwedstrijd afpreekt is het voldoende om alleen een mail te sturen naar [email protected]. De wedstrijd wordt dan vermeld op de website.