Procedure Nieuw Lid

Procedure: Aanmelding nieuw lid v.v. Heerjansdam.

1. Aanmeldingen dienen te geschieden via de website en worden ontvangen door de secretaris.
  2. De aanmelding wordt door de secretaris doorgestuurd naar de desbetreffende leeftijdscoördinator.
  3. De coördinator inventariseert met trainers de mogelijkheden. Deze kunnen zijn:
    a. Er is plaats binnen een team
    b. Er is alleen mogelijkheid tot meetrainen (alleen bij tekort in team de mogelijkheid tot meespelen)
    c. Wachtlijst
  4. De coördinator neemt contact op met de ouders om de uitkomst te bespreken.
  5. De uitkomst wordt teruggekoppeld naar de secretaris, bij plaatsing in een elftal geeft hij aan in welk elftal het nieuwe lid zal komen te spelen\trainen.
  6. De secretaris bevestigt de afspraak aan alle belanghebbende:
    a. Ouders
    b. Penningmeester tbv aanmelding in Sportlink en administratie
    c. Webbeheerder tbv aanpassing team op website
    d. Verantwoordelijke ledenlijst e. Coördinator en Leiders/trainers team

Zowel de coördinator als de secretaris houden de wachtlijst bij, op volgorde van aanmelden. Tijdens het coördinatoren overleg zal de wachtlijst regelmatig als agendapunt terug komen. Daar zal ook worden bepaald of er voor een bepaalde leeftijdscategorie een ledenstop zal moeten plaatsvinden. Indien er sprake is van een ledenstop wordt dit gepubliceerd op de website. Van belang hierbij is voor welke leeftijdscategorieën dit geldt.