Mobiel Digitaal Wedstrijdformulier (mDWF)

Sinds enkele jaren maakt het Nederlands amateurvoetbal (dus ook vv Heerjansdam) gebruik van het mobiele digitaal wedstrijdformulier (mDWF).

Het voorbereiden en afhandelen van het wedstrijdformulier voor wedstrijden gebeurt uitsluitend met de Wedstrijdzaken-app. Het is dan ook belangrijk dat iedere scheidsrechter, coach en andere direct betrokkenen bij wedstrijden gebruik kunnen maken van de Wedstrijdzaken-app.

Om een goede indruk te krijgen wat de KNVB Wedstrijdzaken-app betekent, bekijk je onderstaande promo:

Om gebruik te kunnen maken van deze Wedstrijdzaken-app is het belangrijk dat je geregistreerd staat bij vv Heerjansdam. Hiermee wordt je automatisch ook ingeschreven bij de KNVB, om vervolgens met je e-mail adres in te loggen in de KNVB Wedstrijdzaken-app op je smartphone (Android of Ios). Voor diegenen die gebruik willen maken van de KNVB Wedstrijdzaken-app, hieronder een korte instructie; Gebruik maken van de KNVB Wedstrijdzaken App (in 4 stappen).

1. Inschrijven

(Als je al een bekend mailadres hebt bij vv Heerjansdam kun je deze stap overslaan)

Ben je nog geen lid van vv Heerjansdam, dan is het belangrijk om je in te schrijven. Hiermee wordt je tevens bij de KNVB als lid geregistreerd, en kun je met het gebruikte e-mail adres gebruik maken van de Wedstrijdzaken-app.  Gebruik het Inschrijvingsformulier om je in te schrijven bij vv Heerjansdam.

Ga je bij vv Heerjansdam een functie vertolken als scheidsrechter of trainer/coach, kies dan bij de vraag "Type lidmaatschap" voor de optie ‘Staf lidmaatschap’. Vermeldt vervolgens bij het opmerkingenveld dat het om een ‘Staflidmaatschap voor team JO-??' gaat. Zodoende kunnen we je meteen registreren als teammanager/trainer bij dit team.
Mocht je problemen en/of vragen hebben met het inschrijven bij vv Heerjansdam, neem dan contact op met [email protected]

2. KNVB Wedstrijdzaken-app  - Download & gebruik

Downloaden: gebruik hierbij één van de volgende links, afhankelijk van het type besturingssysteem op je smartphone (of zoek op KNVB Wedstrijdzaken):

Na het openen van de geïnstalleerde Wedstrijdzaken-app kies je voor de optie registreren. Registreer je met het bij de vereniging en bond bekende e-mail adres, waarmee je vervolgens direct in kunt loggen. Verdere instructies omtrent registreren/inloggen staan ook op KNVB Assist.
Weet je niet welk e-mailadres geregistreerd staat of is er nog geen e-mailadres geregistreerd, neem dan contact op met [email protected].

3. Trainer/coaches aanstellen als Teammanager

Om goed gebruik te kunnen maken is het belangrijk dat je als teammanager of trainer bij je team staat aangesteld. Hiermee kun je voor komende wedstrijden de spelersopgaaf versturen. Om je hiervoor aan te melden, neem je contact op met [email protected]

Ook kunnen wij de standaard spelerslijst van een team wijzigen.
Kijk voor meer info over de rol van trainers/teammanagers op ⇒Trainers en teammanagers: het belang van juiste registratie | KNVB

4. Pasfoto

Deze kun je t/m 31 oktober ieder seizoen zelf wijzigen via "Instellingen" in de Wedstrijdzaken en Voetbal.nl-apps.

• Foto moet goed gelijkend zijn.
  • Hoeft geen officiële pasfoto te zijn
  • Zorg voor voldoende contrast
  • Gezicht op normale afstand

Echt belangrijk is wel, besef dat de foto die je toevoegt, ook daadwerkelijk je spelerspasfoto is voor je spelerspas. De scheidsrechter moet jou dus aan de hand van deze foto kunnen herkennen op het veld.

Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn rondom bovenstaande, neem vooral contact met ons op.

Met sportieve groet,
Het Wedstrijdsecretariaat vv Heerjansdam