Grote Club Actie Prijsvraag: Het beste idee van vv Heerjansdam!

22 augustus 2023 13:30

Ben jij een creatieve denker en een echte voetbalfan? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor jou!

Wij zijn op zoek naar het beste idee om iets aan te schaffen voor onze voetbalvereniging uit het geldbedrag dat wordt opgehaald met de Grote Club Actie van dit jaar.

De Grote Club Actie is een landelijke loterij waarmee je jouw club kunt steunen en kans maakt op mooie prijzen. Elk lot kost €3, waarvan €2,40 direct naar de clubkas gaat. Hoe meer loten we verkopen, hoe meer geld we kunnen besteden aan onze vereniging.

Maar waar gaan we dat geld aan uitgeven? Dat bepaal jij! Stuur ons jouw originele en haalbare idee voor een aankoop die onze club ten goede komt.  Denk bijvoorbeeld aan nieuwe materialen, kleding, een tribune, een speeltoestel, een feestavond of iets anders. Het mag zo gek als je wilt, zolang het maar binnen het budget past.  Laatste jaren zijn onder andere trainersjassen, nieuwe goals, en de FIFA-hoek met de opbrengst van de Grote Club Actie aangeschaft. Ter info, afgelopen jaar werden er maar liefst 1358 loten verkocht die samen zo'n € 3200,- opleverden.

Het beste idee wordt beloond met een leuke prijs, maar belangrijker nog; als bestuur zullen we jouw idee ten uitvoering brengen!

Hoe doe je mee? Heel simpel: stuur jouw beste idee met eventuele uitleg/plaatje naar [email protected] . Je kunt je idee insturen tot en met 18 september 2023. De winnaar wordt bekend gemaakt bij de start van de Grote Club Actie op zaterdag 23 september!

Dus waar wacht je nog op? Doe mee aan de Grote Club Actie, steun onze vereniging en maak kans op een fantastische prijs! Wie weet wordt jouw idee binnenkort werkelijkheid!

Tot slot: de Grote Club Actie zelf start dit jaar op zaterdag 23 september. Alle leden van vv Heerjansdam kunnen dan weer meehelpen door loten te kopen én/of te verkopen! :) Ook dit jaar kun je weer online én via het papieren boekje loten verkopen! Hierover volgt nog verdere info!

Prijsvraag_poster.png

Lees meer over:
activiteit grote club actie jeugd materiaal prijsvraag