Scheidsrechters- en spelregelavond bij vv Heerjansdam

18 september 2023 18:00

Op donderdag 28 september 2023 organiseert vv Heerjansdam een scheidsrechters- en spelregelavond op sportpark De Molenwei.

De avond begint om 19:30 uur in de kantine en is bedoeld voor iedereen die interesse heeft in het fluiten van voetbalwedstrijden of meer wil weten over de spelregels. De inloop is vanaf 19:00 uur.

De avond wordt gehost door een ervaren scheidsrechter van de Rotterdamse Scheidsrechters Vereniging (RSV), die actief is in de vierde divisie. Er zal aandacht zijn voor de basiskennis rond het fluiten, een kleine spelregelquiz. en het enthousiasmeren van beginnende en al meer ervaren scheidsrechters.

Deelname aan de avond is gratis en vrijblijvend. Je kunt spontaan langskomen of je aanmelden via [email protected].  De avond is zowel voor leden van vv Heerjansdam als voor geïnteresseerden van buiten de club. Het belooft een leerzame en gezellige avond te worden, dus mis het niet!

Graag tot ziens op donderdag 28 september!
De scheidsrechterscommissie van vv Heerjansdam

Schermafbeelding_2023-09-18_v2.0.png

Lees meer over:
kantine scheidsrechteravond scheidsrechters spelregelavond spelregels