Save the Date: Voetbalkamp 2024 komt eraan!

1 februari 2024 19:15

Het is weer zover: het jaarlijkse voetbalkamp van vv Heerjansdam komt eraan!

Dit kamp is bedoeld voor alle leden van de O8 t/m O12 leeftijdscategorieën. Het is een geweldige kans om samen met je teamgenoten en vrienden een onvergetelijke week te beleven vol sport, spel en plezier!

Dit jaar gaan we naar een nieuwe locatie: Kampeerboerderij Kuijpershoefke in Loon op Zand. Deze boerderij ligt in een prachtige omgeving, vlakbij de Loonse en Drunense Duinen. Er zijn veel faciliteiten aanwezig, zoals een grote speelweide, een sportveld, een kampvuurplaats, een speeltuin en een gezellige recreatiezaal.

Het voetbalkamp vindt plaats in de van vrijdag 28 t/m zondag 30 juni 2024. We vertrekken op met de bus vanaf de vereniging en komen op zondagmiddag weer terug. Tijdens het kamp zullen we allerlei leuke activiteiten doen, zoals voetbaltoernooien en bosspellen!

Informatieavonden en inschrijving

Wil je meer weten over het voetbalkamp? Kom dan naar een van de informatieavonden die we organiseren voor ouders. Deze vinden plaats op:

• Maandag 26 februari om 18:30 uur in de kantine van vv Heerjansdam.
  • Woensdag 28 februari om 19:00 uur in de kantine van vv Heerjansdam.

Tijdens deze avonden zullen we meer vertellen over het programma, de locatie, de begeleiding en al wat meer. Ook kunnen jullie je vragen stellen aan de kampcommissie.

De inschrijving voor het voetbalkamp opent op donderdag 29 februari 2024. Je kunt je dan aanmelden via de website, de link hiervoor zal nog volgen in een apart nieuwsbericht.

De inschrijving sluit op vrijdag 15 maart 2024 of zodra het kamp vol is.

Mede-organisatoren gezocht

Het voetbalkamp wordt elk jaar mogelijk gemaakt door een enthousiaste groep vrijwilligers. Zij regelen alles wat er bij het kamp komt kijken, zoals het boeken van de locatie, vervoer, catering en sponsoring. Gelukkig hebben we een compleet draaiboek om vanuit te werken.

Om de continuïteit van het voetbalkamp te bewaken, zijn we altijd op zoek naar nieuwe mede-organisatoren die de kampcommissie willen versterken. Heb je interesse om mee te helpen met het organiseren van het voetbalkamp? Of ken je iemand die dat leuk zou vinden? Meld je dan aan bij de kampcommissie via [email protected] . We kunnen je hulp goed gebruiken!

We hopen dat je net zo enthousiast bent over het voetbalkamp als wij en dat we je snel zien op een van de informatieavonden of bij de inschrijving. Kinderen kijken vaak jaren later nog met veel plezier terug op deze memorabele weekenden!

Met sportieve groet,

De kampcommissie van vv Heerjansdam

Lees meer over:
activiteit jeugd jeugdafdeling voetbalkamp vrijwilligers