Vrijwilligersbeleid vv Heerjansdam vanaf 2020 in nieuw jasje!

10 maart 2020 18:15

Zoals de meeste leden wellicht al hebben kunnen merken, zijn we vanaf 2020 begonnen met een Vrijwilligersbeleid nieuwe stijl! Nieuw hierbij is dat niet de individuele leden worden ingedeeld, maar de teams de diensten invullen. De zogeheten Teamdienst.

Na de eerste 3 speelronden in 2020 zijn wij als vereniging zeer tevreden over de inzet van de teams tijdens hun ingelaste diensten, ook tot grote tevredenheid van de vaste vrijwilligersploeg. Om deze reden hebben we besloten dit vrijwilligersbeleid nieuwe stijl door te zetten.

Voor meer informatie over het nieuwe vrijwilligersbeleid met de Teamdienst, neem je een kijkje op deze link, te vinden onder het kopje Vrijwilligers op onze website!

Hier vind je het volgende;
-    Uitleg over het nieuwe vrijwilligersbeleid met de Teamdienst, actief vanaf 2020
-    Uitleg & handleidingen over de Teamdienst
-    Contactinformatie vrijwilligerscommissie
-    Rooster t/m de zomerstop
-    Veelgestelde vragen

Voorafgaand van de ingelaste dienst ontvangen alle leden van de teams een uitnodiging voor de te draaien dienst. Echter, je kunt nu al zien wanneer jouw team aan de beurt is.
Zet deze datum dus in je agenda!

Maak jij er met je team een feestje van?

Met sportieve groet,

Vrijwilligerscommissie vv Heerjansdam