Stage lopen bij Heerjansdam

8 juli 2020 15:45

MdeR

Ten behoeve van een eenduidig beleid voor onze stagiaires en hun begeleiders, is er vanuit het bestuur een beknopt stagebeleid opgesteld.

Wij zijn als vereniging SBB-gecertificeerd als opleider voor de volgende (MBO-)opleidingen;

• Coördinator sportinstructie, training en coaching (25414) (niveau 4)
  • Sport- en bewegingsleider (25415) (niveau 3)
  • Medewerker sport en recreatie (25500) (niveau 2)

Ben jij, of ken jij, iemand die stage wilt lopen bij vv Heerjansdam? Neem dan even een kijkje of de pagina voor Stagiaires, te vinden op onze website onder Vrijwilligers >> Stage lopen. Tevens vind je hier informatie voor stagebegeleiders / praktijkopleiders.

Aanspreekpunt hiervoor is Marten de Roest (bestuurslid Vrijwilligerszaken). Bereikbaar op 06-51594895 of [email protected]

Met sportieve groet,

Bestuur vv Heerjansdam