Update: aanleg kunstgrasveld

22 december 2020 8:30

Na het eerder genomen besluit door de gemeenteraad voor de aanleg van een kunstgrasveld op de Molenwei zijn de voorbereidingen al geruime tijd in volle gang.

We zijn nu aanbeland in de fase dat de vergunning aanvraag binnenkort wordt gepubliceerd. De planning voorziet in de aanleg van kunstgras op veld 2 in de zomermaanden van 2021. Naast de aanleg van een kunstgrasveld incl. verlichting zal in dezelfde periode ook ons hoofdveld van verlichting worden voorzien. Tevens wordt tegelijkertijd het pad rondom het hoofdveld vernieuwd. Deze welkome verbeteringen aan onze sportaccommodatie passen in het totaalplan van de gemeente om de landschappelijke inrichting van sportpark De Molenwei in de komende jaren verder te verfraaien.

Het beschikken over een kunstgrasveld biedt onze actieve leden de mogelijkheid om bij winterse omstandigheden toch te kunnen blijven trainen en spelen. Tevens wordt daarmee het uit natuurgras bestaande trainingsveld met name in de wintermaanden ontlast. Met de komst van een kunstgrasveld gaat dan ook een lang gekoesterde wens van onze vereniging in vervulling.

Het Bestuur

Lees meer over: