Kerstquiz weer spetterend IQ-spektakel

18 december 2022 13:30

Zaterdag 17 december 2022 zal de kronieken van vv Heerjansdam ingaan als de dag waarop de traditionele Kerstquiz na 2 jaar afwezigheid een verpletterende revival maakte! Ook was er een verrassende winnaar met de Oma's, een team van de speelsters van Vrouwen-1!

Met een goedgevulde kantine, een heerlijk buffet en gezellige kerstjingles zat de sfeer er vanaf het begin van de avond meteen goed in! Alle negentien teams gingen er daarna goed voor zitten en lieten de hersenen kraken op de 9 quizrondes, waaronder 2 plaatjesrondes en een muziekronde welke het ook weer erg goed deed!

Onder de bezielende leiding van Quizmaster Wap lieten de deelnemende teams hun hersenen knisperen en knetteren, om aldoende soelaas te bieden op de talloze en uiteenlopende quizvragen. Uiteindelijk gingen de Oma's er met de winst vandoor, een drietal speelsters van Vrouwen-1.

Na de Quiz was er uiteraard alle gelegenheid om vriend en vijand nog te imponeren met de meest recente en verbluffende kennisfeitjes, waar niet uitgesloten kan worden dat er hier en daar enige overdrijving in het spel was. Gelukkig kon iedereen de Molenwei met een schat aan opgedane kennis weer  verlaten, waar velen dit ook deden met één van de vele prachtige loterijprijzen!

De Activiteitencommissie van vv Heerjansdam kijkt bijzonder trots terug op dit geslaagde en toch ook gezellige intellectuele samenzijn, en wenst via deze weg alle deelnemers, bezoekers, quizleiders en vrijwilligers hele fijne feestdagen! Natuurlijk hopen wij iedereen volgend jaar ook weer in goede gezondheid te zien!

De Activiteitencommissie

20221217_220314.jpg
De troostprijs ging naar deze 4 jonge honden!

IMG-20221218-WA0002.jpg
Santa's Angels gingen er met het (rosé)brons vandoor!

IMG-20221218-WA0003.jpg
Heren 3 kreeg een mooie fles Aperol voor hun knappe 2e plaats!

IMG-20221218-WA0014.jpg
Ook de Quizmaster werd nog in het zonnetje gezet

20221217_201830.jpg
De sfeer zat er goed in!

IMG-20221218-WA0016.jpg
Milan ging er bij de loterij met (en op?) de fiets vandoor!

Lees meer over:
activiteit activiteitencommissie kerstquiz molenwei pubquiz vereniging