vv Heerjansdam lanceert: Rondje voor de Club!

6 januari 2021 9:45

De coronacrisis duurt maar voort. Mis jij het 'zaterdag-gevoel' ook zo? Gezellig met ouders langs de lijn bij de wedstrijd van je zoon of dochter. In colonne naar een uitwedstrijd en lachen om de kleedkamerhumor van je medespeler. Of rond 14.00 uur naar de Molenwei voor een pot voetbal van het eerste en na de wedstrijd onder het genot van een drankje in de kantine nog even napraten. Het kan al een hele tijd niet en het zit er voorlopig ook niet in. Veel bedrijven hebben last van de coronacrisis. Maar ook verenigingen hebben het zwaar. De kantineopbrengsten zijn weggevallen, terwijl veel andere kosten gewoon doorgaan.

Daarom komen we in actie met 'Rondje voor de club'. Een rondje geven in de kantine kan nu niet, maar een digitaal rondje kan wél. Met een kleine donatie help je je club, maar daarnaast kun je ook een donatie + Rondje geven aan je teamgenoten of sportvrienden!  Zo kunnen we er samen voor zorgen dat vv Heerjansdam niet in de financiële problemen komt, zodat we straks weer met elkaar kunnen genieten van het mooiste spelletje dat er is.

Geef jij een Rondje aan je favoriete team of vrienden?

Kijk dan op de Rondje voor de Club pagina op onze website en maak je donatie / rondje over! Het is tevens mogelijk om bovenop je donatie een daadwerkelijk rondje te geven, aan bijvoorbeeld je vriendengroep of favoriete team. Onderaan de pagina staan meerdere beloningsopties waarmee je je populariteit tot ongekende hoogte kan doen stijgen! Deze rondjes zijn te zijner tijd aan de bar te verzilveren!

Tip: geef je bijvoorbeeld een biertje weg aan je maatje? Zet dan in de opmerkingen erbij voor wie deze bestemd is, dan kan diegene zijn/haar gele rakker t.z.t. collecteren!

Uiteraard is het ook mogelijk een anonieme donatie te verrichten!

Namens het bestuur alvast heel hartelijk bedankt, en hopelijk tot snel op ons mooie Sportpark de Molenwei!

Actie duurt t/m 31 januari 2021