Uitnodiging incl. agenda Buitengewone Algemene Ledenvergadering d.d. 31 augustus 2022

12 augustus 2022 10:00

Geachte leden,
Het bestuur van v.v. Heerjansdam nodigt u van harte uit voor het bijwonen van de Buitengewone Algemene Ledenvergadering die wordt gehouden in de kantine van sportpark “De Molenwei” op woensdag 31 augustus a.s. om 20.00 uur.

Aangezien in de Buitengewone Algemene Ledenvergadering van 10 augustus jl. het vereiste quorum voor de statutenwijziging niet aanwezig was kan in deze Buitengewone Algemene Ledenvergadering van 31 augustus a.s. conform artikel 21 van de vigerende statuten een besluit worden genomen ongeacht het aantal aanwezige stemgerechtigde leden. Deze Ledenvergadering staat dan ook in het teken van het voorstel tot statutenwijziging en het voorstel tot wijziging van het huishoudelijk reglement. De documenten van de statutenwijziging en de wijziging van het huishoudelijk reglement liggen ter inzage bij het bestuur en zijn eveneens beschikbaar via de website van de vereniging.

1. Opening.

2. Mededelingen en ingekomen stukken.

3. Voorstel tot statutenwijziging.

Dit document ligt vanaf heden ter inzage bij het bestuur en is eveneens beschikbaar op onze website via de link:
Statutenwijziging_Voetbalvereniging_Heerjansdam.pdf

4. Voorstel tot het machtigen van de heren P.C. (Peter) van der Linden en D. (Dennis) van der Burg, beiden bestuurder van de vereniging, en iedere medewerker van Notariskantoor Van Spreeuwel, zowel samen als afzonderlijk, om de statutenwijziging bij notariële akte vast te leggen en verder om alle handelingen te verrichten die noodzakelijk of gewenst zijn voor de uitvoering van de besluiten.

5. Voorstel tot wijziging huishoudelijk reglement.

Huishoudelijk_reglement_v.v._Hdam_augustus_2022.doc

6. Rondvraag.

7. Sluiting.

Namens het bestuur, met vriendelijke groet,