Uitnodiging Nieuwjaarsreceptie

5 januari 2023 20:15

Namens het bestuur heten we graag alle verenigingsleden en business clubleden van harte welkom bij de Nieuwjaarsreceptie op zaterdag 14 januari aanstaande.

Na twee jaar zonder "live" Nieuwjaarsreceptie zal dit jaar de editie weer zoals vanouds plaatsvinden in de kantine. Echter, in verband met de wedstrijd van het 1e elftal (14:30 uur thuis tegen Drechtstreek 1) trappen we de receptie iets later af dan gebruikelijk, namelijk om 17:00 uur.

Het bestuur van v.v. Heerjansdam nodigt alle verenigingsleden en Business Clubleden uit om de Nieuwjaarsbijeenkomst bij te wonen. Samen met jullie blikken we graag terug op de afgelopen jaren, kijken we vooruit op (sportieve) uitdagingen en is er uiteraard alle ruimte om bij te praten.

Lees meer over:
activiteit bestuur nieuwjaarsreceptie nieuwjaarsspeech nieuwjaarstoespraak