Terug van weggeweest: Vrijwilligeravond vv Heerjansdam

6 mei 2023 17:00

De vrijwilligersavond is weer terug van weggeweest! Na enkele jaren misère door Corona is het de hoogste tijd ons peloton trouwe vrijwilligers weer in het zonnetje te zetten!

Zoals vanouds zal er ook een vrijwilligerswedstrijd gehouden worden, mits genoeg aanmeldingen natuurlijk. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen spelen we 2 helften van zo'n 20 a 25 minuten, zodat ook de wat meer gefeteerde trainers conditioneel goed mee moeten kunnen.

Verder is er vanaf 19:00 uur een buffet en uiteraard een open bar, muziek en een niet aflatende stroom gezelligheid!

Aanmelden svp
Zien we jou - en een eventuele partner - ook deze avond? Geef je op bij Marten de Roest, of één van de andere bestuursleden. Zodoende kunnen we goed inschalen voor het buffet.
Geef hierbij ook aan of je mee komt voetballen, je je partner meeneemt, en of je nog dieetwensen hebt waar we rekening mee kunnen houden!

Voor wie is deze avond?
Zoals de titel al doet vermoeden organiseren we deze avond voor alle vrijwilligers die dit seizoen hun steentje hebben bijgedragen aan de vv Heerjansdam! Ben jij bijvoorbeeld scheidsrechter, trainer, commissielid (activiteiten, pupillenkamp, N&W, kascommissie etc), lid van de onderhoudsploeg, poortwachter, kantinevrijwilliger, coördinator, (social) media beheerder, wedstrijdsecretaris, stagiair, of wat voor rol - of meerdere rollen - dan ook dan ben jij van harte welkom op de vrijwilligersavond van vv Heerjansdam.

Maak jij er met ons een onvergetelijke afsluiting van het seizoen van?
We zien je graag op vrijdag 2 juni!

Het bestuur van vv Heerjansdam

Aanmelden kan ook via het volgende formulier: https://www.vvheerjansdam.nl/962/formulier/
Vrijwilligersavond_2023.png

Lees meer over:
activiteit buffet kantine vrijwilligers vrijwilligersbeleid