Zeven tegen zeven vrouwenvoetbaltoernooi goed geslaagd

5 juni 2023 10:00

Het eerste 7:7 vrouwentoernooi, 3 juni op de Molenwei, was leuk en goed georganiseerd door vv Heerjansdam.

Zeven tegen zeven vrouwentoernooi geslaagd.

Het eerste 7:7 voetbaltoernooi voor vrouwen, zaterdag 3 juni op de Molenwei, was leuk, gezellig en goed georganiseerd door vv Heerjansdam, gespeeld onder prima, zonnige omstandigheden.

Er deden liefst 12 teams (Heerjansdam met twee) aan mee, verdeeld over poule A en poule B en iedere wedstrijd duurde 20 minuten, die geleid werden door clubscheidsrechters. Maar ook, toch wel verrassend, door een aantal spelers van het kampioenselftal van Heerjansdam 1 (mannen) zoals: Luke Homan, Shedwin Martina, Justin van den Berg, Riley Martijn, Jarno Visser en Soufiane Erriani.

Uiteindelijk ging de finale tussen BVV Barendrecht en Smitshoek (4-0) en de winnende ploeg won een grote beker. De wedstrijd om de 3e/4e prijs werd door Heerjansdam 1 met 2-1 gewonnen van Streefkerk. De sportiviteitsprijs ging naar Nieuw-Lekkerland.

Er werd ook nog gestreden om ‘de-latjes-trapprijs’ die gewonnen werd door de Heerjansdamse vrouwen (dames/meiden). Al met al was het een geweldig toernooi, onder goede omstandigheden, met als afsluiting een zanger in de kantine. Dit alles mogelijk gemaakt door verschillende sponsoren, daarvoor hartelijk dank.

Hieronder een kleine selectie foto's. Er zijn echter nog veel meer foto's gemaakt, deze bekijk je in onze mediagallerij (klik)!

Foto's Marja van Pelt
vrouwen_1.jpg

vrouwen_3.jpg

vrouwen_5.jpg