KICK-OFF NIEUWE SEIZOEN

17 augustus 2023 10:15

Beste spelers, ouders en/of verzorgers en andere belangstellenden,

Volgend weekend op zaterdag 26 augustus vanaf 10 uur verwachten wij alle jeugdleden, ouders en trainers vanaf het peutervoetbal, JO7 tot en met JO13 bij goed weer op de tribune. Een nieuw seizoen staat voor de deur en daarom is het goed om elkaar weer te zien en als teams afspraken te maken voor de komende trainingen en wedstrijden en verdere informatie uit te wisselen. We willen dit als bestuur gezamenlijk met iedereen aftrappen en hopen op een goede opkomst en uiteraard lekker weer. Ook willen we van de gelegenheid gebruik maken om u te wijzen op de bestaande vacatures om deze hopelijk snel te kunnen vervullen.

Namens de organisatie en het bestuur,

Frank van der Noll, bestuurslid voetbaltechnische zaken

Lees meer over:
activiteit jeugd kick-off seizoen trainingen vacatures