Smitshoek veel te sterk voor Heerjansdam.

Smitshoek 1

15 augustus 2017 19:00

Heerjansdam speelde dinsdagavond bij en tegen Smitshoek (Hfd.kl.) een oefenwedstrijd, wat een wedstrijd van het sponsortoernooi van de thuisclub was (van Donge & de Roo toernooi). En dat werd een behoorlijk pijnlijke nederlaag: 7-1. Heerjansdam kwam in de 20e minuut nog wel op voorsprong door Ronald Ouwens, die een prima voorzet van Mathijn Valster binnenkopte: 0-1.

Dat was verrassend want Smitshoek was toen al beter. Dat onderstreepten Verburg, die 1-1 scoorde (25) Delmee 2-1 (33) en net voor de rust weer Verburg: 3-1. Ook na de rust bleef Smitshoek goed en snel combineren en scoren.

Verburg 4-1 (52) Reineta 5-1 (60) 6-1 Delmee (63). In de 66e minuut deed invaller Jordi Dekker zijn ploeggenomen van het vorig seizoen ook nog pijn door 7-1 te scoren. Heerjansdam had aanvallend niet veel in te brengen, al had Lars Brinkman pech met een laag schot tegen de binnenkant van de paal en schoot Ricardo van der Stoep in goede positie hard over het doel.