Heerjansdam 1 - Rijsoord 1

Rijsoord 1

20 augustus 2019 19:15

Prima overwinning Heerjansdam

Heerjansdam speelde op de Molenwei de 4e oefenwedstrijd van dit seizoen tegen Rijsoord (hoofdklasse) en won, verdiend, met 2-0. Voor de rust had de thuisclub iets meer balbezit, wat overigens weinig kansen opleverde. Rijsoord kreeg wel een goede kans. In de 32e minuut dook Danilo Alkema vrij voor keeper Yoël van Dalen op, die echter goed redde.

Na de rust ging het steeds beter ‘lopen’ bij Heerjansdam en al snel scoorde Ronald Ouwens 1-0 (55e minuut) Dat gaf de ploeg van trainer Ron Timmers steeds meer vertrouwen. Jelmer Nugteren lobde de bal in de 60e minuut maar net over en Nedely Fortes schoot tien minuten later van afstand, rakelings over de kruising. Dezelfde speler schoot vijf minuten voor tijd wel raak: 2-0.