Capelle 1 - Heerjansdam 1

Capelle 1

24 augustus 2021 19:15

Capelle sterker dan Heerjansdam.

Heerjansdam speelde dinsdag een oefenwedstrijd bij en tegen Capelle (hoofdklasse) en verloor, met 3-1. Uiteraard 3-1, zou je zeggen, want die eindstand stond dit seizoen al vier keer eerder op het scorebord. Tegen CVV Berkel en Smitshoek winst met 3-1 en tegen RVVH en Spijkenisse verlies.

Heerjansdam kwam matig voor de dag tegen Capelle, dat a.s. zaterdag voor de competitie speelt en dat was duidelijk te zien. Heerjansdam kwam, net als tegen RVVH, nooit echt in de wedstrijd. Aanvallend niet echt gevaarlijk, al was Shedwin Martina net voor de rust twee keer dreigend. Verder werd er nogal wat balverlies geleden en duels verloren.

Na de rust was Heerjansdam wat feller, zonder echte kansen en moest bovendien oppassen voor de snelle omschakeling van Capelle.

Scoreverloop: 1-0 (18) v/d. Made, 2-0 (28) Kassels, 2-1 (64) Mike Sloof, 3-1 (69) Pape.