Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

6 september 2023 9:00

Geachte leden,

Het bestuur van v.v. Heerjansdam nodigt u van harte uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering die wordt gehouden in de kantine van sportpark “De Molenwei” op woensdag 27 september 2023 a.s. om 20.00 uur.

1. Opening.

1. Mededelingen en ingekomen stukken.

1. Goedkeuring van de notulen van de Algemene Ledenvergadering gehouden op 21 september 2022

De notulen liggen vanaf heden ter inzage en zijn verkrijgbaar bij het bestuur.

1. Terugblik, actuele ontwikkelingen en vooruitblik.

De voorzitter geeft een toelichting op de ontwikkelingen binnen de vereniging en de plannen voor het lopend seizoen.

1. Jaarverslag seizoen 2022/2023 alsmede begroting 2023/2024.

De penningmeester geeft via een presentatie een toelichting op de exploitatie van het afgelopen seizoen alsmede op de begroting voor seizoen 2023/2024.

1. Verslag kascontrolecommissie.

1. Bestuursverkiezing.
  • Mevrouw Sonja Kooij heeft in de achterliggende periode de werkzaamheden van een van de portefeuilles van Marten de Roest overgenomen. Het bestuur draagt Sonja voor om haar als portefeuillehouder Wedstrijdzaken in het bestuur te benoemen.

Namen van tegenkandidaten kunnen worden voorgedragen door ten minste vijf (5) stemgerechtigde leden, mits dit verzoek uiterlijk drie (3) dagen voor de algemene vergadering bij het bestuur schriftelijk is ingediend.

1. Contributievoorstel bestuur.

Het bestuur stelt voor om de contributie over seizoen 2024/2025 te verhogen met inachtneming van een afronding op een veelvoud van vijf (5) euro.

1.  Rondvraag.

1. Sluiting.

Graag begroeten we u op 27 september a.s.

Namens het bestuur,

met vriendelijke groet,