Leden van verdienste benoemd tijdens Nieuwjaarsreceptie

8 januari 2024 17:00

Leden van Verdienste binnen v.v. Heerjansdam zijn leden of vrijwilligers, die wegens bijzondere verdiensten tegenover de vereniging als zodanig zijn benoemd.

Zij hebben zich vele jaren belangeloos voor de club ingezet. Hun benoeming is een blijk van waardering voor het vele werk wat zij al die jaren hebben verricht.

Deze onderstaande leden hebben tijdens onze nieuwjaarsreceptie op 06 januari 2024 jl. de welbekende oorkonde en de daarbij behorende verenigingsspeld ontvangen.

Remco Visser

Arie Bezemer

Piet van de Breevaart

Piet de Beeld

Inge Hartingsveld

Hans Velthuizen

Rene Burggraaf

Tenslotte hebben we als bestuur ook nog onze vrijwilliger Jaap Huisman in het zonnetje gezet omdat Jaap sinds 1970 tot heden onze kaartjesverkoper is van v.v. Heerjansdam bij thuiswedstrijden van het eerste elftal.

Zowel Jaap en het bestuur waarderen dit bijzonder en vinden het voor de club nog steeds de moeite waard.

Omdat Jaap Huisman al veel eerder was benoemd als Lid van Verdienste konden we Jaap alleen een verenigingsspeld en bloemen aanbieden en uiteraard hopen we als bestuur dat Jaap nog jaren onze kaartjesverkoper mag zijn.

Collage_v1.1.PNG

Lees meer over:
bestuur leden van verdienste lid van verdienste nieuwjaarsreceptie vrijwilligers vrijwilligersbeleid