Steun vv Heerjansdam met Rabo ClubSupport

7 september 2023 8:30

Beste leden van vv Heerjansdam,

Onze voetbalvereniging doet mee aan de Rabo ClubSupport 2023, een initiatief van de Rabobank om clubs en verenigingen financieel te ondersteunen. Met het geld dat we ontvangen, kunnen we onze club nog beter, leuker en duurzamer maken.

Maar om dat te bereiken, hebben we jullie stem nodig! Hoe meer stemmen we krijgen, hoe hoger het bedrag dat we ontvangen. En dat komt ten goede aan onze club en onze leden.

Stemmen kan heel eenvoudig* via de Rabo App of online op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport. Je kunt stemmen van 4 t/m 26 september. Je mag drie stemmen uitbrengen. Wij hopen natuurlijk dat je in ieder geval twee stemmen aan vv Heerjansdam geeft!

*Het kan zijn dat je na aanmelden als lid in eerste instantie in de verkeerde regio wordt ingedeeld. Log nogmaals in of wacht even, dan zou je op vv Heerjansdam en naburige verenigingen kunnen stemmen.

Met jullie stem kunnen we onze clubdoelen realiseren, zoals het verbeteren van de accommodatie, het organiseren van leuke activiteiten en het verder verduurzamen van ons sportpark. Zo maken we samen onze club nog mooier!

Alvast bedankt voor jullie steun en stem!

Het bestuur van vv Heerjansdam

Lees meer over: