JO15-1 keeper gezocht!

22 december 2023 12:45

Ben jij een keeper met passie voor voetbal? Wil jij je talenten laten zien in een gezellig en ambitieus team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn de JO15-1 van voetbalvereniging Heerjansdam, een club met een rijke historie en een sterke jeugdopleiding.

Wij spelen in het voorjaar 2024 in de 1e klasse en willen graag meedoen om de bovenste plaatsen. Maar daarvoor hebben we jouw hulp nodig!

Als keeper van de JO15-1 krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen onder begeleiding van ervaren trainers en keeperstrainer. Je maakt deel uit van een hecht team dat samen traint, speelt en plezier maakt. Je leert niet alleen veel over voetbal, maar ook over samenwerken, respect en sportiviteit.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen keepen? Meld je dan snel aan via trainer George de Beeld, [email protected] of via Tim Hulsman Jeugd coördinator via [email protected]. We horen graag van je!

Neem ook eens een kijkje op onze team-pagina.

Lees meer over:
jeugd jeugdafdeling keeper keeperstraining