Reminder: Inschrijving Voetbalkamp 2024 en nieuwe Crowdfunding-module

17 maart 2024 11:30

Als voetbalkampcommissie zijn we bijzonder trots dat we al meer dan 60 inschrijvingen hebben ontvangen, en wederom de nodige sponsoren hebben mogen verwelkomen.

Inschrijvingsperiode verlengd!
Voor diegenen die er nog niet aan toegekomen zijn, de inschrijving voor het Voetbalkamp 2024 hebben we verlengd t/m maandag 8 april. Via Voetbalkamp - vv Heerjansdam kun je je kind dus nog inschrijven!

Sponsoring / Crowdfunding
Daarnaast hebben we het voor eventuele sponsoren extra makkelijk gemaakt door het aanbieden van een Crowdfunding*-module. Hiermee kun je eenvoudig en snel het Voetbalkamp sponsoren. De widget vindt je op de homepagina van onze website, of kijk hier → Campagne - vv Heerjansdam.
*Anoniem doneren uiteraard ook mogelijk!

Specifieke activteit ook mogelijk! 🐱‍🏍
Als Voetbalkampcommissie hebben we een scherpe begroting, waarbij specifieke activiteiten (zoals de barbecue, stormbaan, voetbaltoernooi) kunnen worden gesponsord. Een voorbeeld hiervan in de media vindt u hier. Als sponor draagt u bij aan een leuk en sociaal voetbalweekend voor onze jeugdleden, die ze hun leven lang goede herinneringen zal geven.

Heeft u nog vragen/opmerkingen, stuur gerust een mail naar [email protected]

Met sportieve groet,
De Voetbalkampcommissie van vv Heerjansdam