TIKI TAKI TOUZANI OP DE MOLENWEI

10 augustus 2021 19:15

MdR

Op zaterdag 28 augustus staat er een superleuke FC Straat training op het programma
op sportpark de Molenwei, thuisbasis van VV Heerjansdam.

Wat kun je verwachten?
Een sportieve ochtend met challenges, truckjes en veel voetbalplezier  en een Meet en
Greet met Tikkie Takkie Touzani!

FC  Straat is de online voetbalclub opgericht door Touzani  zeker bekend bij de jeugd.
Er worden online filmpjes geplaatst met challenges en voetbaltricks, FC Straat toernooien georganiseerd en plezier in het voetballen staat voorop, voor iedereen!

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, dus aarzel niet want vol is ook echt vol!
Aanmelden kan via de site van VV Heerjansdam, de kosten bedragen € 15,- voor leden van VV Heerjansdam
 en voor niet-leden € 35,-.

Ochtend start om 9.00 uur en is om 13.00 uur afgelopen.
( er wordt gewerkt in 2 groepen dus niet iedereen start of eindigt op dezelfde tijd)

Zien we jou ook op zaterdag 28 augustus?

Met sportieve groet,

Wendy, Deborah & Eline

Ga direct naar het aanmeldformulier via deze link! of klik op de poster! :)
Touzani_Training_LAATSTE_AANMELDINGEN.PNG