Uitnodiging incl. agenda Buitengewone Algemene Ledenvergadering d.d. 10 augustus 2022

9 juli 2022 13:45

Geachte leden,

Het bestuur van v.v. Heerjansdam nodigt u van harte uit voor het bijwonen van de Buitengewone Algemene Ledenvergadering die wordt gehouden in de kantine van sportpark “De Molenwei” op woensdag 10 augustus a.s. om 20.00 uur.

De agenda van deze Buitengewone Algemene Ledenvergadering staat volledig in het teken van het voorstel tot statutenwijziging en het voorstel tot wijziging van het huishoudelijk reglement. De documenten van de statutenwijziging en de wijziging van het huishoudelijk reglement liggen ter inzage bij het bestuur en zijn eveneens beschikbaar via de website van de vereniging.

Conform artikel 21 lid 3 van de vigerende statuten verloopt de besluitvorming als volgt: “Een besluit tot statutenwijziging behoeft tenminste twee/derde (2/3) van de uitgebrachte stemmen, in een vergadering waarin tenminste twee/derde (2/3) van de leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Is niet twee/derde (2/3) van de leden aanwezig of vertegenwoordigd dan wordt binnen vier weken daarna een tweede vergadering bijeengeroepen en gehouden waarin over het voorstel, ongeacht het aantal tegenwoordige leden, kan worden besloten, mits met een meerderheid van tenminste twee/derde (2/3) van de uitgebrachte stemmen.”

Naar verwachting wordt het hierboven omschreven quorum niet gehaald in deze Ledenvergadering. Het bestuur is dan ook voornemens een tweede Buitengewone Algemene Ledenvergadering bijeen te roepen op woensdag 31 augustus a.s. om 20.00 uur waarin besluitvorming kan plaatsvinden.

1. Opening.

2. Mededelingen en ingekomen stukken.

3. Voorstel tot statutenwijziging en wijziging huishoudelijk reglement.

Beide documenten liggen vanaf heden ter inzage bij het bestuur en zijn eveneens op onze website beschikbaar via;

Statutenwijziging_Voetbalvereniging_Heerjansdam.pdf
Huishoudelijk_reglement_v.v._Hdam_augustus_2022.doc

4. Rondvraag.

5. Sluiting.