Vrijwilligersbeleid vv Heerjansdam

23 augustus 2022 17:00

Ook voor het seizoen 2022/2023 voeren we het algemene vrijwilligersbeleid uit door middel van de zogenaamde TEAMDIENST. Dit houdt in dat de KEUKENDIENST onder leiding van een hoofd keuken (tevens vrijwilliger) wordt uitgevoerd door de teamspelers van de senioren-dames en heren en de jeugd vanaf JO/MO17 en de ouders van jeugd JO/MO16 en jonger.

Dit seizoen verwachten wij van ieder team dat zij minimaal 3 keer en maximaal 5 keer de uitvoering van deze vrijwilligersdienst op zich nemen. Hierbij zijn per dienst maximaal 3 mensen nodig bij de keukendienst.

Nieuw dit seizoen is dat er met een voortschrijdende maandplanning zal worden gestart.

Deze maandplanning zal tijdig worden gecommuniceerd.

Nieuw is ook dat we per keer 3 spelers van een team met naam en toenaam indelen. Bij spelers van JO/MO16 en jonger zullen de ouders van de ingedeelde spelers de keukendienst op zich moeten nemen.

Spelers en/of ouder die op de toegewezen datum en tijd niet beschikbaar zijn, moeten zelf voor vervanging zorgen.

De spelers die zijn ingedeeld voor een teamdienst zullen ook persoonlijk per e-mail en/of telefonisch worden geïnformeerd over de datum en tijd.

Het vorig seizoen ingezette beloningssysteem voor goede opkomst en inzet wordt gehandhaafd.

Het 1e schema voor september is te vinden op de Rooster & Ranglijstpagina onder het kopje VRIJWILLIGERS op onze website!

Veel sportief succes en plezier dit seizoen!

Namens de vrijwilligerscommissie

Frans de Jong (Coördinator) , Marten de Roest, Jolanda Bremmer, Ron Bakker en