Uitnodiging Buitengewone Algemene Ledenvergadering

9 februari 2023 11:45

Geachte leden,
Het bestuur van v.v. Heerjansdam nodigt u van harte uit voor het bijwonen van de Buitengewone Algemene Ledenvergadering die wordt gehouden in de kantine van sportpark “De Molenwei” op woensdag 1 maart 2023, aanvang 19:30 uur.

Deze Buitengewone Algemene Ledenvergadering staat in het teken van het voorstel van het bestuur om zonnepanelen aan te schaffen. Aangezien de omvang van de investering het grensbedrag van 25.000 euro, tot welk bedrag het bestuur zelfstandig bevoegd is, te boven gaat wordt de investering conform artikel 10 van de statuten aan de Ledenvergadering voorgelegd. Met een meerderheid van de uitgebrachte stemmen kan in deze vergadering over het voorstel een besluit worden genomen.

Onderstaand treft u de agenda alsmede een beknopte toelichting op agendapunt 3 aan.

1. Opening
  2. Mededelingen en ingekomen stukken
  3. Voorstel tot aanschaf van zonnepanelen (zie onderstaande beknopte toelichting)
  4. Rondvraag
  5. Sluiting

Beknopte toelichting op agendapunt 3

In het kader van verduurzaming en energiekostenreductie stelt het bestuur voor om zonnepanelen op het daartoe geschikte kantine dak aan te laten brengen. De navolgende gegevens zijn indicatief en afhankelijk van de te maken definitieve keuze. Het betreft het aanbrengen van ca. 140 zonnepanelen. De investeringskosten die hiermee gemoeid zijn bedragen ca. 60.000,- euro (excl. BTW en excl. subsidie). De investering kan uit eigen middelen worden voldaan. Ter vergadering wordt het voorstel door het bestuur verder uitgebreid toegelicht.

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Heerjansdam

Lees meer over:
ALV algemene ledenvergadering bestuur duurzaamheid groene club ledenvergadering zonnepanelen